عشق به مهدي صاحب الزمان چه عشقي است؟!

عشق به مهدي صاحب الزمان چه عشقي است؟!

دختره تو دانشگاه جلو یه پسره رو گرفت و گفت : خیلی ازت خوشم میاد هرچی

بهت آمار دادم نگاه نکردی ! ولی چون خیلی ازت خوشم میاد من اومدم جلو خودم

ازت شمارتو بگیرم با هم دوست شیم ! پسر گفت : شرمنده ، نمی تونم من صاحب

دارم ، دختره که داشت از حسودی می ترکید گفت : خوشبحالش که با آدم با 

وفایی مثل تو دوسته ! پسره گفت : نه ! خوشبحال من که یه چنین صاحبی دارم !

دختره گفت : اوووووو چه رمانتیک این خوشگل خوشبخت کیه که اینجوری دلتو 

برده ؟ عکسشو داری ببینمش ؟ پسره گفت : عکسو ندارم ، خودم هم ندیدمش 

اما می دونم خوشگل ترین آدم دنیاست !

دختره شروع کرد به خندیدن و مسخره کردن پسره می گفت ندیده عاشق شدی ؟

نکنه اسمشم نمی دونی ؟

پسره سرشو بالا گرفت و گفت : آره ! ندیده عاشق شدم ولی اسمشو میدونم !

اسمش مهدی فاطمه است 

دوست مهدی با نامحرم دوست نمیشه !!!

پ . ن . پ : حالا اگه شما جای این آقا پسره بودی چیکار می کردی ؟




|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
نویسنده : علی سعیدی
تاریخ : سه شنبه 7 بهمن 1393
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: